REKLAMA
Znaleziono 5600 wyników
Rzeszów Zachodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Zachodni
Rzeszów, Króla Stanisława Augusta, Rzeszów Zachodni
Kraków Złocieńinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Złocień
Kraków, Podgórze, Złocieniowa
Grudziądz Rządzinwestycja
Pokaż inwestycję
Grudziądz Rządz
Grudziądz, Południowa
Stacja Maksymilianowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Maksymilianowo
Maksymilianowo, Dworcowa 13
Kraków Batowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Batowice
Dziekanowice, Wola Zachariaszowska, Kraków Batowice
Kraków Luboczainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Lubocza
Kraków, Kraków Lubocza
Kraków Olszainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Olsza
Kraków, Śródmieście, Ptasia
Ulica Dekertainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Dekerta
Kraków, Podgórze, Dekerta
Kraków Sanktuariuminwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Sanktuarium
Kraków, Józefa Marcika
Rzeszów Staroniwainwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Staroniwa
Rzeszów, Pułaskiego, Józefa Sondeja
Stacja Mysłowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Mysłowice
Mysłowice, Powstańców 12b
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkamiartykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami
W Andrespolu (przy przystanku Bedoń) bezpieczny i sprawny przejazd pod torami linii Łódź – Koluszki oraz Łódź – Dębica zapewni nowy tunel drogowy. Inwestycja za ok. 30 mln zł realizowana jest we współpracy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i Gminy Andrespol. Obiekt budowany w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości ok. 268 mln zł netto „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” z POIiŚ.
[Poznań] Niedziałkowskiego 24/25inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Niedziałkowskiego 24/25
Poznań, Wilda, Niedziałkowskiego 24
[Poznań] Na Fabrycznejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Na Fabrycznej
Poznań, Wilda, Fabryczna 34b
Wszystkie dolnośląskie projekty Kolej Plus przeszły do dalszego etapu!artykuł
Pokaż artykuł
Wszystkie dolnośląskie projekty Kolej Plus przeszły do dalszego etapu!
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały oceny pod względem formalnym 96 wniosków złożonych przez sa...
Przy ulicy Piłsudskiego we Wrocławiu trwa przebudowa dawnego Hotelu Grand [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Przy ulicy Piłsudskiego we Wrocławiu trwa przebudowa dawnego Hotelu Grand [FILM]
Trwa przebudowa zabytkowego, dawnego hotelu Grand, położonego naprzeciwko Dworca Głównego. Inwestor – wrocławska firma Rafin Developer Sp. z o.o. zapowiada odtworzenie bądź odwzorowanie wszelkich detali architektonicznych.
firma
Pokaż firmę
Centrum medyczne Poznań Pozcero
Poznań, Os. Zwycięstwa 108
[Polska] Pilotażowe lokalizacje w programie Mieszkanie Plusartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Pilotażowe lokalizacje w programie Mieszkanie Plus
Poznaliśmy już miasta, w których będą mogły powstać pierwsze tanie mieszkania na wynajem wybudowane...
Będzie połączenie Bielska-Białej ze Skoczowem. Ogłoszono przetargartykuł
Pokaż artykuł
Będzie połączenie Bielska-Białej ze Skoczowem. Ogłoszono przetarg
Przywrócenie ruchu pasażerskiego z Bielska-Białej do Skoczowa to główny cel zadania realizowanego z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej+ do 2029 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 190 na odcinku Skoczów – Bielsko-Biała jako niezbędny element połączenia Śląska Cieszyńskiego z Krakowem (Cieszyn – Skoczów – Bielsko-Biała – Wadowice – Kraków)”.
Trwa budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce – zamku w Stobnicy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce – zamku w Stobnicy [FILMY]
W Wielkopolsce, w miejscowości Stobnica (gmina Oborniki), dobiega końca budowa jednego z najbardziej kontrowersyjnych nowych budynków w Polsce w ostatnich latach – imitacji średniowiecznego zamku, który od 2015 roku powstaje na sztucznie usypanej wyspie na stawach. W pierwszej połowie 2022 roku znaczną część obiektu pokryto elewacją w kolorze piaskowym, co jeszcze bardziej upodobniło go do średniowiecznych warowni.
REKLAMA